25 augustus 2008

BEAU MONDE

RONSE GAAT VOOR JOKE


Hallo, ik ben Joke Lepez, 19 jaar oud en woon in Ronse.
Ik studeer communicatie aan de universiteit van Gent.
Mijn hobbies zijn joggen en uitgaan met vrienden.
Ik ben momenteel één van de 20 finalistes van Miss Oost-Vlaanderen voor Miss België.
Dit is de provinciale voorronde voor Miss België onder begeleiding van Joke Vandevelde.
Op 17 mei was de préselectie waarvoor mijn beste vriendin me had ingeschreven.
Ik was heel verrast en blij toen ik bij de 20 finalistes was.
Ondertussen hebben we al heel veel mogen meemaken, het is tot nu toe een superleuke ervaring, maar het is soms wel erg druk.
Iedereen kan op mij stemmen door 'miss 10' naar 3111 (1euro per sms) te sturen of te surfen naar www.samsungladyphones.be (doorklikken naar : http://mb2009.samsungladyphones.be/)
Help mij de Ronsische eer tijdens Miss België vertegenwoordigen!
De finale is 12 september en stemmen kan nog tot 11 september.

Vele groetjes, Joke Lepez