16 oktober 2012

WALGING















Wil je het echt weten?
Wat ik ervan vind diep in mijn binnenste?
Wat ik denk van hun egotrips?
Van hun gegeven en weer gebroken woorden.
Van hun haatpraat, prietpraat en maneuvers.
Van hun belletjes en sms’sjes ?
Wat ik voel, voorbij mijn verbijstering?
Walging voel ik.
En die walging voelt bitter aan.
Afkeer voel ik.
En de afkeer beklemt het hart.
Walging voor hun quickies.
Afkeer van hun hidden agenda’s.
Walging voor hun doorgestoken kaarten.
Walging voor hun al dan niet opgezet spel.
Walging voor de kroniek van hun geldingsdrang.
Dank u allen voor de meer dan 1000 bezoeken gisteren aan mijn writer’s blog.
We zullen samen doorgaan voor ons geliefd Ronse, lezer.
Zonder ander mandaat dan onze gedeelde liefde voor onze mooie stad in het dal. Iedereen inbegrepen en niet: 'Tuupe vuir moa'.
Je wou weten wat ik ervan vind diep in mijn binnenste?
Nu weet je het.
Leve Ronse.