12 juni 2008

BLOG NOTE


BRIEF VAN FREDDY MAERTENS

Beste fietsliefhebber,

Op 29 juni geef ik aan de poorten van het Centrum Ronde van Vlaanderen de start van de 2de RetroRonde. Waarom? Omdat ook ik nostalgisch word als ik oude Flandria-truien betast en streel over mijn WK-shirts.

Ik nodig u uit deze uitzonderlijke dag te komen beleven. De Retro Ronde is leuk om naar te kijken, nog leuker om aan deel te nemen. Wie in retrokledij en op een oude fiets start, krijgt een ferm welkomstpakket, originele bevoorradingen en achteraf het unieke Flandrien-glas.

Geen fiets met versnellingen op het frame en voethaken? Vraag maar eens in je buurt: vrienden, oom, buurman links of rechts, je fietshersteller. Je zou versteld staan hoeveel van die vélos er nog in omloop zijn. (Info en voorwaarden vindt u op www.retroronde.be.)

De RetroRonde valt samen met de Adriaan Brouwerfeesten in Oudenaarde: animatie en muziek verzekerd. En helemaal retro is de herdenking van de Slag om Oudenaarde 1708 (zie www.oudenaarde1708.be) En in het CRVV kunt u het NK in Knokke op groot scherm volgen. Dus graag tot zondag 29 juni!